Garancije i reklamacije
Poštovani kupci,
Potrošači koji su kupili proizvode u nekom od naših maloprodajnih objekata ili putem našeg internet portala, reklamacije na kupljenu robu mogu uložiti u bilo kom maloprodajnom objektu TEHNOPANA DOO, na brojeve telefona 026/613-043, 069/613-043, ili na mejl adresu reklamacije@tehnopan.rs. Roba iz našeg prodajnog asortimana uglavnom ne podleže garanciji. Izuzetak je tehnička roba, kao što su npr. MAKITA alati. U nastavku, naši kupci mogu pronaći važne informacije o procedurama kada je u pitanju garancija, reklamacija i pojedinosti o pravima prilikom online kupovine.
Garancija na tehničku robu (MAKITA alati)
Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste. Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Pored toga, TEHNOPAN DOO ne podleže zakonskoj odgovornosti:
- ukoliko uređaj poseduje osnovna svojstva i funkcionalnst za redovnu upotrebu i odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste
- ukoliko uređaj odgovara opisu i uzorku koji je pokazan od strane prodavca
Garancija na kupljeni proizvod se dostavlja u vidu propratne dokumentacije (garantni list sa računom i fiskalnim računom) za perod od 2 godine. Ukoliko pored osnovne garancije postoji dodatna aktuelna promocija produžene garancije potrošač je dužan da prema uputstvu prodavca realizuje registraciju proizvoda.
Za robu ili uređaje za koje proizvođač ne nudi posebne pogodnosti TEHNOPAN DOO nije dužan da obezbedi garantni list.
Procedura reklamacija
Reklamirani uređaj po osnovu saobraznosti kupac može dostaviti u bilo kojoj TEHNOPAN DOO maloprodaji uz propratnu dokumentaciju. Pri tom je neophodno dostaviti dokaz o izvršenoj kupovini (fiskalni račun, račun, garantni list i dr.). Zakon ne predviđa obavezu da potrošač čuva ambalažu, niti je to uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti, naša preporuka je da ambalažu sačuvate radi obezbeđenja sigurnijeg transporta robe u ovlašćeni servis.
Reklamaciju robe i uređaja kupac prijavljuje isključivo:
- pozivanjem brojeva telefona: 026/613-043, 069/613-043
- slanjem e-mail-a na mail: reklamacije@tehnopan.rs.
Po izjavljenoj reklamaciji pisanim ili elektronskim putem kupac će biti informisan o evidencionom broju reklamacije i na taj način se potvrđuje prijem iste. TEHNOPAN DOO reklamirani uređaj dostavlja ovlašćenom servisu na detaljnu proveru saobraznosti. Po prijemu izveštaja ovlašćenog servisa, a u roku od 8 dana od prijema reklamacije, pisanim ili elektronskm putem ćemo Vam odgovoriti na izjavljenu reklamaciju. U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno u periodu od 30 dana od dana podnošenja reklamacije ukoliko je u pitanju tehnička roba u skladu sa vašim zahtevom.
Uređaje za koje je prihvaćena reklamacija i koji su pristigli iz ovlašćenog servisa TEHNOPAN DOO vraća kupcu. Kupac je dužan da svoj uređaj preuzme ili omogući njegovo dostavljanje najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da je roba popravljena i spremna za preuzimanje - isporuku. Nakon isteka tog perioda smatraće se da se kupac na nesumnjiv način odrekao prava svojine na uređaju, te isti prelaze u svojinu prodavca, u skladu sa Zakonom o osnovama svojinskopravnih odnosa ("Sl. list SFRJ", br. 6/80 i 36/90, "Sl. list SRJ", br. 29/96 i "Sl. glasnik RS", br. 115/2005 - dr. zakon).
Ukoliko reklamacija uređaja nije prihvaćena (po osnovu fizičkog oštećenja i sl.) kupac snosi troškove slanja robe na servis i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisa.
U slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica kupac gubi pravo na reklamaciju.
Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), kupac je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi troškove slanja, primanja robe i popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis.
Odustanak od kupovine
Zakon omogućuje online kupcima mogućnost da u roku od 14 dana prijave odustanak od kupovine na daljinu za fizička lica koji su uređaj obezbedili radi namirenja individualnih potreba. Detalje možete pogledati na navedenom linku.
Reklamacija na fizičko oštećenje
Prilikom isporuke, a pre potpisivanja primopredajnog dokumenta možete pregledati robu i da sva eventualno uočena oštećenja robe unesete u zapisnik koji Vam je vozač dostavio i da se ODMAH, a najkasnije U ROKU OD 24H obratite službi reklamacija TEHNOPANA DOO na brojeve telefona 026/613-043, 069/613-043, ili na mejl adresu reklamacije@tehnopan.rs.