Najčešća pitanja
Poštovani kupci,
ukoliko postoji neko pitanje na koje nemate odgovor, a ne možete da ga formulišete, pokušajte na ovoj strani. Tu se nalaze pitanja i odgovori koji su najviše zastupljeni kod ovakvog načina kupovine.
Ukoliko Vaše pitanje nije među njima, slobodno nas možete kontaktirati na internetprodaja@tehnopan.rs.
1. DA LI MORAM DA SE REGISTRUJEM KAO VAŠ KUPAC DA BIH PORUČIO PROIZVODE?
Da biste postali naš kupac ne morate biti registrovan korisnik. Naš program će Vas automatski registrovati prilikom prve kupovine.
2. NARUČUJEM KAO FIZIČKO LICE I IMAM TEKUĆI RAČUN U BANCI. DA LI MOGU ONLINE DA KUPIM PROIZVODE PREKO TOG RAČUNA?
Ako naručujete robu kao fizičko lice, jednostavno preskočite opciju Pravno lice. Neophodno je da popunite sva polja osim polja Komentar. Tu možete upisati bilo kakvo pitanje, sugestiju ili komentar u vezi naručene robe ako ga imate. Ukoliko želite da platite preko svog računa direktno sa svog računara koristeći opciju e-banking svoje banke, onda treba da za način plaćanja odaberete plaćanje uplatnicom, unesete podatake iz mejla koji smo Vam poslali u Vaš sistem i izvršite plaćanje. Ukoliko želite da lično platite u banci, a opet sa Vašeg tekućeg računa, onda opet odaberete način plaćanja uplatnicom, odštampate ili prepišete podatke koje ste dobili od nas, ponesete ih sa sobom i uplatite lično u banci nalogom za prenos sa Vašeg tekućeg računa.
3. KUPOVINU OBAVLJAM ZA SOPSTVENU FIRMU. DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?
Ako naručujete robu kao pravno lice, neophodno je da prvo čekirate polje Pravno lice i da popunite sve podatke koje naš program zahteva od Vas, osim polja Komentar. Ovo polje nije obavezno popuniti i u njega možete upisati bilo kakvo pitanje ili komentar u vezi naručene robe ako ga imate. Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju nalog za plaćanje (virmanski), popunite nalog za plaćanje na osnovu podataka iz mejla koji smo Vam poslali i izvršite prenos sredstava.
4. DA LI MOGU DA PLATIM PROIZVODE U WEB SHOPU PLATNIM / KREDITNIM KARTICAMA I KOJIM?
Plaćanje platnim karticama trenutno nije moguće. Planiramo da uskoro uvedemo i ovu funkcionalnost.
5. KAD SAM PORUČIVAO PROIZVOD KOD VAS, ZABORAVIO SAM DA NAZNAČIM NAČIN PLAĆANJA (DOSTAVE). DA LI ĆE TAJ PROIZVOD STIĆI NA MOJU ADRESU, A AKO NEĆE, ŠTA DA URADIM?
Ukoliko ne popunite neko od obaveznih polja (označena su zvezdicom *), naš program Vam neće dozvoliti da pređete u sledeći korak kupovine, vratiće Vas na prethodni i upozoriti da popunite polje koje nedostaje.
6. GREŠKOM SAM NARUČIO PROIZVOD. DA LI MOGU DA OTKAŽEM PORUDŽBINU?
U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 60 minuta nakon poslate narudžbine pošaljete e-mail na adresu reklamacije@tehnopan.rs u kome ćete naznačiti koja je greška u pitanju i obavestiti nas da poništimo narudžbinu. Tada će ista biti stornirana. Ukoliko to ne uradite u naznačenom vremenu i ukoliko ste porudžbinu platili, moguće je izvršiti povraćaj novca u roku od 24h od trenutka prijema. Detalje možete pogledati na sledećem linku.
7. KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO OBAVIO PORUČIVANJE?
Kada kliknete na dugme Pošaljite narudžbenicu na ekranu će Vam se pojaviti poruka Hvala na kupovini. Očekujte naš poziv ili email i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda narudžbine sa svim proizvodima koje ste naručili i njihovom cenom.
8. DA LI MOGU ONLINE DA NARUČIM PROIZVOD, A DA GA NEGDE LIČNO PREUZMEM?
Poručene proizvode možete preuzeti u nekoj od naših prodavnica. Pogledajte opciju Gde kupiti u donjem delu našeg sajta.
9. DA LI JE POŠTARINA UKLJUČENA U CENU?
Ukoliko je iznos narudžbine 15.000 dinara ili veći, isporuka je besplatna. Za ostale narudžbine primenjuju se cene kurisrke službe BEX Express prema težini poručene robe. Aktuelni cenovnik u svakom trenutku možete pogledati ovde. Moguća je i isporuka našim vozilom. U ovom slučaju, cena isporuke se naknadno ugovara u zavisnosti od udaljenosti Vaše lokacije za isporuku.
10. DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA VAN SRBIJE?
Za sada ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Srbije. Ukoliko zaživi i ova opcija, bićete blagovremeno obavešteni na našem sajtu.
11. KOLIKO DUGO VAŽI MOJA REZERVACIJA?
Robu koju poručite preko našeg sajta, čuvaćemo na rezervaciji 3 dana. Do tada očekujemo Vašu uplatu. U suprotnom, porudžbinu ćemo stornirati i smatrati da ste od nje odustali. U ovom roku, robu koju čuvamo na rezervaciji čuvaćemo po cenama koje su bile u trenutku Vašeg poručivanja, bez obzira ako se cena u međuvremenu promenila.
12. ŠTA SE DEŠAVA AKO ROBA KOJU DOBIJEM BUDE OŠTEĆENA? DA LI JE MOGU ZAMENITI I NA KOJI NAČIN?
Potrebno je da u roku od 24h prijavite reklamaciju na brojeve telefona 026/613-043, 069/613-043, ili na reklamacije@tehnopan.rs. Kolege će Vas uputiti u detalje procedure i način regulisanja nastale situacije. Detalje možete pogledati na sledećem linku.