Povrat robe u zakonskom roku
Zakon dozvoljava kupcima mogućnost da u zakonskom roku od dana kupovine prijave odustanak od kupovine robe za fizička lica koja su robu obezbedila radi namirenja individualnih potreba. Postoji i mogućnost da sam artikal nije u nekom aspektu ispravan, te stoga kupac ima pravo da ga, uz određene uslove, vrati za pun plaćeni iznos ili da zahteva zamenu o istom trošku. Zakonske regulative koje štite krajnjeg potrošača regulišu da se to omogući u zakonskom roku od 14 dana.
Prilikom odustanka kupac može, ali nije u obavezi da navede razloge zbog kojih odustaje. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana dostave prodavcu.
Izjava o odustanku mora biti svojeručno potpisana. Uz izjavu je neophodno dostaviti i fiskalni račun.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao izjavu za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Troškove povraćaja robe kao i organizaciju transporta iste u slučaju odustanka snosi kupac, osim ako se TEHNOPAN DOO saglasio sa tim da ih on snosi, ili ako nije prethodno obavestio potrošača da je potrošač u obavezi da ih plati. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje novca ili zamena proizvoda i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
TEHNOPAN DOO je u slučaju zakonitog odustanka od kupovine dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora i troškove isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak, ili da zameni robu drugom u istoj vrednosti, ili za skuplju robu uz doplatu razlike od strane kupca. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.
Zakon o zaštiti potrošača isključuje pravo kupca da vrati proizvod u određenim situacijama. Imajući u vidu asortiman robe u našoj ponudi, od tih slučajeva dva mogu da budu relevantna:
- isporuka robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane i
- isporuka robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.
Zato je najbolje za kupca da robu proverava prilikom kupovine ili po prijemu od našeg vozača ili vozača kurirske. Kupac je dužan da obavesti TEHNOPAN DOO pozivom na telefone 026/613-043, 069/613-043, ili slanjem e-maila na reklamacije@tehnopan.rs , ili dolaskom u bilo koji TEHNOPAN DOO maloprodajni objekat. U slučaju da kupac reklamira artikal nakon isteka ovog vremena – TEHNOPAN DOO nije dužan da kupcu uvaži reklamaciju ukoliko se pokaže da je validna.
Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna ili neadekvatna (greška pošiljaoca – TEHNOPAN DOO), kontaktirajte nas kako bi vam poslali zamenu.